't Koetshuis Nijkerk Restaurant & Partycentrum

In ons restaurant hebben wij een veelzijdige menukaart voor lunch en private-diner. Voor een feest kunnen wij u complete arrangementen aanbieden. Al onze arrangementen zijn All-in. Dit houdt in, dat u nooit achteraf voor “verrassingen” komt te staan.

Wat kunnen wij u bieden?

Huwelijksfeest

Feestzalen

Bruiloften

Vergaderen

Condoleance

Bedrijf/Personeel Feest

Verjaardag Feest

Welkom bij 't Koetshuis in Nijkerk

Wij zijn een familiebedrijf met een schat aan ervaring. Wij organiseren verjaardagen, bruiloften, personeelsfeesten maar ook vergaderingen en meetings.

Uit eten bij ‘t Koetshuis. Heerlijk dineren in het meest sfeervolle restaurant van Nijkerk. Wij heten u welkom om te genieten van onze veelzijdige keuken.

Ons aanbod van zalen

’t Koetshuis Nijkerk biedt diverse mogelijkheden, van het vieren van uw bruiloft tot bedrijfsvergaderingen. We hebben verschillende zalen met veel mogelijkheden en denken graag met u mee.