Restaurant 't Koetshuis Nijkerk

Heerlijk lunchen in het meest sfeervolle restaurant van Nijkerk

Wij heten u welkom om te genieten van onze veelzijdige keuken. Ons restaurant is open voor lunch en alleen voor private diner (vanaf 12 pers.)

Wat dacht u bijvoorbeeld van de voorgerechten Spaanse gamba’s, een Carpaccio of Geitenkaas uit de oven? We hebben een heerlijk huisgemaakte salade. Of heeft u toch liever iets van een Aziatische salade?… Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.

Als hoofdgerecht kunt uit kiezen uit bijvoorbeeld vlees en vis of Vega menu. Van een Tournedos tot Zeetong en Saté. Bekijk onze menukaart voor alle gerechten. Voor de kinderen hebben we een klein frietmenu samengesteld.

Wij schenken diverse wijnen, bieren en frisdranken. Qua wijnen serveren we bijvoorbeeld Sauvignon, Chardonnay of Merlot. Liever een biertje dan hebben wij een Heineken van de tap of een speciaal biertje voor de echte liefhebber. Vraag ons dan naar de bierkaart.

Uw diner afsluiten met een heerlijk dessert of een speciale koffie? Zie onze menukaart voor verschillende ijs desserts en koffiesoorten.

Wij heten u van harte welkom in ons monumentale pand, Restaurant ’t Koetshuis.